کد مطلب: 205494
توقيف کشتي خارجي با 220 هزار ليتر سوخت قاچاق در خليج فارس توسط سپاه/ 11 خدمه در بازداشت هستند
تاریخ انتشار : 1401/01/20 12:57:20
نمایش : 712
رئيس کل دادگستري هرمزگان از توقيف يک فروند کشتي خارجي حامل ۲۲۰ هزار ليتر سوخت قاچاق توسط نيروي دريايي سپاه در خليج فارس خبر داد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري فارس از بندرعباس، مجتبي قهرماني رئيس کل دادگستري استان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: با هماهنگي مقام قضايي، نيروهاي ناوتيپ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از شناسايي يک فروند کشتي خارجي حامل سوخت قاچاق در آب هاي خليج فارس، نسبت به توقيف آن اقدام کردند.

وي تصريح کرد: در بازرسي از اين شناور بيش از 220 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و 11 خدمه خارجي آن نيز پس از دستگيري، جهت تکميل روند تحقيقات و سير مراحل قانوني در بازداشت به سر مي برند.

قهرماني در ادامه افزود: يک فروند لنج ايراني حامل 20 هزار ليتر گازوئيل قاچاق نيز که قصد سوخت رساني به اين کشتي خارجي را داشته است، توسط تفنگداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در آبهاي سرزميني کشورمان توقيف شده است که در نتيجه اين عمليات نيز 3خدمه اين شناور بازداشت شده‌اند.

رييس کل دادگستري هرمزکان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ويژه قاچاق سوخت از اولويت‌هاي مهم و مورد پيگيري مستمر دادگستري هرمزگان در جهت حمايت از رشد و شکوفايي اقتصاد کشور است و اين مهم با تشکيل قرارگاه عملياتي مقابله با قاچاق سوخت و از طريق کارآمدسازي نظارت‌ها و تشديد برخورد با متخلفين پيگيري مي شود.

قهرماني تأکيد کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچيان سوخت که در هماهنگي با بيگانگان به تاراج سرمايه‌هاي ملي مبادرت مي‌کنند از زير چتر اطلاعاتي دستگاه قضايي و ضابطين مخفي نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنين جرائمي قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

انتهاي پيام/ع

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg